Mar 19, 2011

doodle~


Home is where the heart belong. Homesick.

Assalamualaikum


Sekarang tepat pukul 0134am. 
Lagu yang sedang berkumandang di Windows Media Player laptop acer ni ialah Belaian Jiwa.

Wow
Sekali lagi
Wow!
Jiwang.
Sukahati akulahhh
haha

Monkey Emoticon
Sekarang tengah stress study PHT
ada orang kata PHT tu PaHiT
orang lain pula kata Peh Hal Tuh??
haha
Tapi Dr Raj kata atau kanak-kanak Chemyjan09 kata Process Heat Transfer
Subjek yang boleh dikatakan killer atau dalam Bahasa Melayunya PEMBUNUH!
Kenapa aku berkata sedemikian ?
sebab ntahlahh. tak faham kot.
Buat soalan pun xleh nak jawab.
Tapi aku kena suka jugak.
Barulah berkat belajar kan??
Monkey Icons
Amira Amira Semangat la sikit.
Study is important you know??

Ok harap Cik zaza cepat lah balik. 
Mahu study same.
Tak faham boleh tanya.
kan3??

Ohh Actually i nak story pasal doodle.
Malam ni dengan tiba-tiba aku online YM or dengan kata lain Yahoo Messenger
Dah lama tak on9. mungkin disebabkan ym yang comel sangat macam siput. 
sebab tu lah aku malas nak on9 ym. 
sekarang ramai dah tak pakai YM. Skype je senang.
cepat. xcam siput. 

TAPiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


Aku tetap rindu sama Yahoo Messenger
rindu IM environment.
Selalu pakai snowflakes. sebab bila buzz dia kua macam kena baling salji.
Comellll dan terkejut.
(macam mana buat muka terkejut dan comel dalam masa yang sama eh?
curiousity meningkat
Ok seriously aku rindu doodle
Nak conteng-conteng
Lukis-lukis.

Bunga Bunga

Jalan yang berbatu-batu. Ada bunga dan rumput. Ada burung yang berkicauan.


Okay aku sangat rindu nak main doodle.
Actually ada banyak lagi.
tapi tak jumpa pulakkk.
arghhh.
Nak conteng-conteng lagi.
Nak lukis-lukis lagi.
Walaupun aku tak pandai melukis.
tapi aku suka mewarna.
(apa kena mengena Amira oi!!)
Monkey Icons

Rindunyerrr.
Dah jom sambung study.
=)
Stop dreaming.
Good Luck semua...


No comments:

Post a Comment