Aug 23, 2011

Mengalah Tak Beerti KALAH!

 

Jangan jadikan aku musuh,

 

kerana sebetulnya aku tidak reti.

 

Jangan jadikan aku sebagai syarat untuk kau melarikan diri,

 

kerana sebetulnya aku mahu kau sertai sekali.

 

Jangan jadikan aku seperti ini,

 

kerana sebetulnya aku tidak suka begini.

 

Jangan rasakan aku rasa ini,

 

kerana sebetulnya aku sangat tidak suka akan rasa salah ini.

 

 

Adakah aku sahaja yang rasa begini?

 

Adakah aku sahaja yang terhegeh suruh kau pergi?

 

Tidakkah kau terfikir sendiri,

 

tanggungjawab yang telah kau janjikan?

 

 

Sungguh,

 

aku kecewa

 

Sungguh

 

aku terasa

 

Mampukah lagi aku?

 

 

p/s :

Jadikahlah aku sahabat,

yang tak lapuk dek hujan, tak lekang dek panas.

yang selalu bersama dan  sentiasa di sini <3

 

Perlu ke aku memohon maaf, jika itu bukan salah ku?

betul kata wan,

Mengalah tak beerti kalah.

No comments:

Post a Comment