Oct 28, 2010

AKU~

Sejak akhir-akhir ni
AKU=EMO

dan aku rasa semuanya adalah
AKU=SALAH

entahlah mungkin aku yang terlebih.
AKU=SENSITIF

kadang-kadang benda tu sangat lah kecik.
(itu aku dapat tahu bila aku fikirkan semula)

tapi aku pun tak tahu kenapa aku macam tu.
AKU=CONFUSED

Kan aku da cakap aku ni sensitif.
Tapi tak kan lah aku nak semua orang ikut cakap aku kan. Tak kan lah aku nak biarkan orang semua ikut kepala aku je.
 No! it's not me.
it's impossible.
bila emo..
AKU=PENDIAM

haha.tapikan aku cepat cool jugak.Sekejap je aku macam tu. (ye ke?) haha xtahu la.
AKU=COOL
(sory yer yan)

banyak sangat pertanyaan dan persoalan dalam hidup aku ni.

kenapa aku macam ni?
kenapa aku macam tu?
kenapa aku tak macam ni?
kenapa aku tak macam tu?

Tapi aku tahu, aku tak boleh jadi orang lain. Kalau aku jadi orang lain, siapa nak jadi aku? haha. takkan ade yang nak punya.
AKU=LEBAR
jadi

aku hanya boleh
AKU=BERSYUKUR

sebab, aku masih boleh memperbaiki diri tapi bukannya dengan menjadi orang lain.

aku nak jadi
AKU=UNIK

aku nak jadi cam ni jugakk
AKU= HATI KERAS

tapi aku tahu sebenarnya
AKU=NGENG
haha
Funky Monkey
=)
thanks for reading.
i'm juz being myself.



4 comments: