Oct 4, 2010

Touching~

Salam and hye semua,


Aku baru balik test EG(Engineering Graphics not English). Frust sebab tak sempat buat. Komputer yang sengal tu asek keluarkan VIRUS THREATED. Geram aku geram.Jap lagi ade test lukisan & MCQ pulak.Aku harap aku dapat jawab la.Aminnn.

ok hari ni aku nak cerita satu cerita.

011010 aku menghadirkan diri ke jamuan raya Convofair 2010. Waa sangat best. Nak buat tambah best lagi sebab bunga-bunga GNC berbaju merah jambu tanpa dirancang.Saya ulang. MERAH JAMBU. haha. waa coincidence.adakah kami ada pertalian hati?? atau ada gerakan minda yang sama?? ohh itu aku tak mampu jawab. Tapi aku rasa bunga-bunga GNC ni semua sekepala dan semua sehati sejiwa.ececey AMIRA mula la tu. Tapi kan, nak jadi lagi best, bila dua orang daripada kami jadi MC. haha sudah tentunya bukan aku. dan bukan juga Kak Ayu. so siapa??haha terketar-ketar mereka. Aku hanya mampu memberi SEMANGAT dari jauh. Tapi korangg memang berbakat.=). Keep it Up!!

Oh masa nak abes jamuan raya tu, ade la sedikit motivasi dan video yang dikongsikan. Inilah videonye. Touching sangat.Koranggg tontonlah~

Thanks to yan kerana download kan video ini.


Apa macam?? Touching tak?? Bersemangat kembali tak?? tengok je lah semangat pelari tu. hebat kan?? even sakit pun masih meneruskan perlarian dia hingga ke garisan penamat. Aku paling suka ayat ini.

Derek Redmond may not have finished first place, but he managed to finish his race!

When we are hurting and fighting, He comes and helps us.

Aku rasa, semua keluarga akan buat benda yang sama, bila orang yang kita sayang berada dalam kesusahan atau pun kesedihan.Touching giler kan. So sama jugak macam kawan. Kawan ibarat keluarga. Keluarga tak boleh digantikan. Tapi bila keluarga jauh, Insyallah kawan boleh tolong kan??

I love myself
I love my family
I love my friends.

Sangat bersemangat kan Derek Redmond ni. Dia tak give up. Dia penuh dengan semangat. Ayah dia pon semangat jugakk. Video ini buat aku lebih bersemangat dan lebih bermotivasi. Aku nak cepatcepat abeskan race aku. Even aku tak dapat nak buat yang terbaik. Tapi aku harap aku mampu menamatkan race aku. Aku tak nak give up. Dan aku tak nak jugak rakan-rakan seperjuanganku jatuh. Bangkit semua. Tunjukkan kita boleh.

Kawan-kawan
SEMANGAT!!

Allah sentiasa ada untuk kita, tapi adakah kita sentiasa ada untukNya??
Will you open your heart to Him??

nota: Tresure Hunt & Chess is coming!!
       : Jom lah naik kuda~


10 comments:

  1. gedik gila dua orang ni. tak jadi aku nak komen

    ReplyDelete
  2. SEDIH. VIDEO TUH SGT SEDIH.

    hari tuh saje je nk cover tanak nanges.
    tp snanye nk nanges gile3 nye!!! :'(

    btw. GNC POWER! :)

    ReplyDelete
  3. zetty: btol2.org pon da lap2 mata kn..
    zetty nk ngs kn??
    tu yg org peluk tu.da sot2 da bunyinye.

    ReplyDelete
  4. eh, kalo nanges kena peluk ka? nak nanges gak. sedih la video tu mira.. :(

    ReplyDelete
  5. haha x2..untuk ko mmg xleh la.
    haha.pokok byk kot.sila la.

    ReplyDelete
  6. dapat pokok ja kaa.. sob2. tak paa. aku nanges sndri2 laa.
    mana darling2 aku nie~

    ReplyDelete