Nov 19, 2010

KAYU PERAMAL CUACA~


Salam...
finally, dapat jugak update
AKU & BINTANG-BINTANG ni.
tenet lembab cam siput.
siput pun laju lagi. haha



First of all
(cey2 cakap omputeh lak)
nak ucap
Selamat Hari Raya Aidiladha!!
tak terlambat kan.
kire hari ni raya ke 3 kan.
masih ade takbir lagi.
raya di perantauan.
kat rumah mak,ayah & adik je.
mesti mak rindu aku. hahaha=)

baca tajuk entry kali ni,
Tajuk pun da cam alat doraemon
Terngiang-ngiang lak cara doraemon memperkenal kan alat dia yang ada kat alaf 21 tu.
Doraemon said,
"Kayu Peramal Cuaca"
haha aku dapat bayang muka nobita excited.
kah3.


ok actually nak kongsi gelak dengan koranggg
semalam tengah-tengah study
Islamic Studies
tiba-tiba

Jeng Jeng Jeng

haha cam x curious pun
tiba-tiba satu emel masuk
tajuk dia sama la cam entry aku ni
meh tengok gambar ni
lihat dan perhatikan


tak nampak kan apa yang dia tulis kat tepi tu.
meh tengok satu gamba lagi

baca-baca

haha
da gelak belum??
siapa tak gelak tu tak paham la tu.
cam orang sebelah aku ni.=p
haha

Selamat Bergelak Ketawa yer
haha =) lawak.

5 comments:

  1. lawak kan. hahahaha
    seb bek ko fhm fadh oi.. haha=)

    ReplyDelete
  2. HOI SAPE ORANG SEBELAH KAU?
    BUKAN AKU EN EN.
    DEM~
    HAHHA~

    ReplyDelete
  3. yan: hoho huruf besar. agak2 siapa la org sbelah aku ek??
    zetty. ngeng kan?? haha lawak.cett zety nk tdo lak.

    ReplyDelete