Nov 28, 2010

Home Sweet Home~


Salam
haha da sampai Skudai tepat pukul 8 malam tadi,
Bas yang sejuk.
beku aku dibuatnya,
Tidak megapa
demi bonda dan ayahanda tersayang
demi keluarga tercinta
demi tanah tempat tumpah darahku (ni cam lagu negaraku)
demi semua
Aku tiba di sini
sampai je ayah da ada
mula2 sampai kat tol Skudai, aku mesej ayah.
Kataku,"Ayah, akak da sampai."
Ayah membalas," Ayah da ada kat bustop ni."
monolog dalamanku," oooppps, kantoi tak sampai bustop lagi. baru nak soh ayah cepat."
kataku,"hehe, ayah tunggu ek, jap lagi akak sampai."(ayat mengelak)
kata ayah,"Ok." 
perghhhh tu la nak soh cepat lagi.tak nak tunggu la tu.
kan ayah da sampai dulu.
haha.padan muka aku.
sampai-sampai je, ayah da ada depan pintu bas.
wow wow. ayah sambut akak balik... seronok.=)
Then otw nak balik rumah tu, terjumpa busu. Busu baru balik hantar angah (sepupu) masuk poli.
Then2 lepas berbual2.
kami teruskan perjalanan balik rumah.
then sampai je rumah.
mak cakap,"Akak tak bagi tahu pun da sampai, risau mak."
wow wow terharunye  aku.. hehehe
Aku jawab," hehe akak kol ayah je."
begitulahhhh...

snap dari dalam bas.
Tapi tapi
nak terima kasih dekat 2 orang budak kecik ni.
NURUL SUHARA & WAN FATIN IZYAN
sebab
hantar dan temankan aku lebih satu jam.
mereka~Thanks yup.












Bas tu la
GSM~lambat!!
nasib baik bas cantik. haha. purple. yan suka=)
bas patut kul 11.15am
tapi bas datang pukul 12.15noon.
baiklah akak tu jual tiket kul 12 kan. hahaha
takpe
yang penting aku da sampai.=)
alhamdulillah.

HAPPY HOLIDAY!!



nota: sory fon cikai,sebab tu gamba gelap. hahaha

No comments:

Post a Comment