Dec 12, 2010

KIDS & BABY PHOTO CONTEST~

KIDS & BABY PHOTO CONTEST


Salam
masuk contest amira??
tak pernah terfikir pon b4 this.
tapi sebab tak nak mengecewakan alya nadira.
aku gagahkan diri buat jugak la.
due date pon da dekat.
ish ish. 
nah hamekkk.
gambar-gambar comel.

ok gambar-gambar nya adalah seperti berikut:

My siblings. Amirul. Amizan & Amira. 

Ok masa ni di Cameron Highlands.
Waa waa
Sangat suka gambar ni.
Baju Kotak-kotak.
my little brother. si mata bulat.
ok gambar kat atas tu gmbar adik. masa tu umur dia 3 ke 4 tahun.
masa ni dalam bas. nak g family day kat SEDELI, JOHOR.

Aku dan Atika. my cousin.

Ok teka aku yang mana??
haha mesti dapat punya kalau korangg tengok gambar-gambar yg di atas tu. huhu.
haha gambar ni diambil masa kat kampung,
Masa ni atuk nak pergi menunaikan Haji dekat Mekkah.
Kami semua satu big family hantar atuk kat KLIA.
Then lepas tu pergi Sunway Lagoon.

aduii
rindunya masa kecik-kecik.
kenangan kan.
Dulu masa kat maktab ada juga contest macam ni.
Just letak kan gambar dekat atas meja masing-masing.
gambar baby. haha
sungguh comel.
kelas aku, gambar sume lekat dekat board sebelah white board. heheh
Rindu maktab pulak..
haihhh
rindu sume la...

ok masanya untuk saya tag tag. haha

ok the lucky 8 that i'm going to tag :

1 Tiea Ibrahim
2 Nanadd
3 Hani Deen
4 Muhaimin
5 Jia
6 Ara
7 Cimotomel
8 Jaja

=)
Have fun koranggg.

THE PRIZE 4 THIS KIDS & BABY CONTEST :

Earring dari lazo diamond jewellery.white gold.

THE DUE DATE :

15 DISEMBER 2010

FOR ANY INQUIRES gO to thE link beLow :


No comments:

Post a Comment