Dec 11, 2010

TAG FROM BLOG PAPAN HITAM~

Salam
Holiday make me lazy to update this lovely blog. (bluwekkk perasan.)
Thanks to Muhaimin coz give me this tag.
so tak ada lah MALAS sangat kan.
This is kind of fun la.
huhu.
jejommmm do this tag.


1. http://homelost.blogspot.com di mata kalian..blog aku ler tu..
(belum tengok, sila blogwalking.)

Dipetik dari filem School of Rock.
BLACKBOARD ni??
PAPAN HITAM.
Erm erm reading material yang best.=)
nama blog yang unik.
dan aku suka anda share lagu or video.

tiba-tiba rindu nak conteng-conteng kat papan hitam.

2. nama blog anda dan kenapa letak nama tu.
AKU & BINTANG-BINTANG
pahit.manis.kelat.yang penting SEMANGAT.
nama ni disebabkan aku suka bintang bukan binatang ek. huhu
Aku means aku la.
Bintang-Bintang means kehidupan ku.dan orang disekililingku.
haha. jangan tercengang sudah. tutup mulut tu.
hah headline tu. SEMANGAT tu yang penting tu.

3. nama URL blog anda dan dari mana datangnya idea itu.
miramisao.blogspot.com
idea?
oh it's come from my email.
mesti orang tanya.
why misao??
haha.

4. apakah method dalam penulisan blog anda.
method?procedure??
da macam experiment Fluid Mechanics da ni.haha
Freedom.Bebas.Merdeka.haha
Aku suka letak gamba monyet cute tu. Yoci. hehe.
Tak ada method.
Tak kesah macam mana pun. 
orang nak baca. bacalah.Terharu.
 tak nak.xpe. yang penting aku happy.
g jalan blog lain sane. hahah.


5. apa perasaan anda bila lihat blog orang cantik dan menarik sedangkan blog anda tidak (kadang-kadang blog sendiri cantik tp.merendahkan diri).
Blog orang lain cantik dan menarik?? buat aku suka baca lah.. hehe
erm tak de perasaan kot.
just feel want to improve my writing.hehe.

6. bilakah blog anda diwujudkan.
bila ek?? kena tengok balik ni. 
jap ek.
-------
---------------
----------------
hah dapat pun.
22JUNE2010

7. siapakah orang yang pertama tahu dan menjadi follower blog anda?
siapa ek?
muhaimin aku curi ayat ko.
kalo tak salah Alya Nadira.
dia tahu pun sebab aku gi jerit kat shoutbox dia.

8. sila tag 5 nama lain untuk menerima award tersebut dan forwardkan syarat-syarat ini
haha
nak bagi siapa ek??
haha
muka kejam sikit.
Ok i want to give it to 
 the owner of these blogs.

1 CAKAP TANPA NADA
2 SEGMEN LEPAS GERAM
3 SAKURA MEMORIES
4 WHEN MY HEART SPEAKS
5 I OWN MY LIFE

Kawan-kawan I have something to you all.
hahaha. buat jangan tak buat yer.

Soalan-soalan yang MESTI dijawab.


1. http://miramisao.blogspot.com di mata kalian..blog aku ler tu..
(belum tengok, sila blogwalking.)
2. nama blog anda dan kenapa letak nama tu.
3. nama URL blog anda dan dari mana datangnya idea itu.
4. apakah method dalam penulisan blog anda.
5. apa perasaan anda bila lihat blog orang cantik dan menarik sedangkan blog anda tidak (kadang-kadang
blog sendiri cantik tp.merendahkan diri).
6. bilakah blog anda diwujudkan.
7. siapakah orang yang pertama tahu dan menjadi follower blog anda?
8. sila tag 5 nama lain untuk menerima award tersebut dan forwardkan syarat-syarat ini

No comments:

Post a Comment