Feb 12, 2011

AKITA-JAPAN~

Assalamualaikum

Okay aku sudah addicted
IRIS
Korean Series
BEST GILA!


Buatkan aku tertanya tanya siapakah penjahat siapakah pembaik?? haha ade lak pembaik.
Ngeng Amira

Ohhh
tak boleh berhenti
sekarang episod 10
ada 10 episod lagi.
cepatlah habis.
tak study aku macam ni. haha

Dalam  cerita tu, ada scene dekat Akita Japan.
Adoi, aku sangat suka tempat tu.
Bawalah daku ke sana.
Tempat sejuk,bersalji tapii ada kolam air panas.
awww. bestnyeee.




Hero dia
adoii sweet giler.
cool.
sudah jatuh cinta macam ni.
jax pon sme. hehe





nak g Akita.
kalau macam ni
terpaksa tunggu Honeymoon la. hahah
maaf
saya
gedik terlebey.

Kepada sesiapa yang tak tengok IRIS lagi.
Sila-sila la g tengok.
sebab cerita dia memang best
tembak-tembak 
bunuh-bunuh but at the same time
have sweet love story.
awwwwwww

Cepat tengokkkK!!

No comments:

Post a Comment