Oct 13, 2013

A day with Scooter


Pada cuti yang lepas, petang tu, tiba-tiba je Hanis cakap dia nak bawak moto abang aka scooter V1 Kesayangan. Mula-mula aku ingatkan main-main sajo. Then tiba-tiba memang betul mamat ni nak bawak. So, pukul 530 ke 6 petang macam tu aku and hanis pon siap-siap kononnya nak bawak moto.Then nak start moto la ni. Punye lah penat nak start. Berpeluh-peluh. Mana tak nya dekat setengah jam nak start moto saje. Lepas tu alhamdulillah berkat baca bismillah, dapatlah jugak moto tu di start. Then ape lagi, Hanis suke giler la. Dia pon bawak moto tu pusing2 taman. Punyelah seronok mamat tu. Aku cuak la jugak takot-takot mati tengah jalan ke. Kang susah pulak nak start. Mahu 30minit lagi nak start. hahhaa. So here are the pictures ke-excited-an si buah hati. 

 Mula-mula bawak. eceyy cuak gak tu.

Ni da steady sikit. dah pusing jalan sekali.
 Yang ni adik aku punye lah jahat. dia kata seat single.haha
if u know what i mean.

 vrooommmm...
posing sikit dengan V1 kesayangan abang aku.



 Ok last picture. ^_^ dah jom masuk. haha 


Surely, i miss that moments so much. 
Keep calm and be strong.
SEMANGAT!


No comments:

Post a Comment