Sep 1, 2010

Malam ini aku berkaca mata~


Malam ini aku berkaca mata
Pedih mata melihat kertas-kertas di atas meja
Sakit mata bila pukul 3 pagi lampu kat bilik masih terang benderang
Aku masih di meja.
roomate tiada di sebelah
itu tandanya apa??
Test 1 muncul kembali.

Sakit mata lihat orang lain sibuk berkemas nak balik raya
Tak sabar nak habiskan test
kalau boleh nak buat betul-betul
Then pulang dengan selamat.

Bila da rasa saturated
ku buka lagu raya
bia ada semangat untuk study
Semangat ke??

Tak kisah lah
Tapi esok ada test lagi
itu sebab aku berkaca mata
mata aku sudah berair kena pancaran cahaya lampu
berapa watt yer lampu ni??
oh tidak
mungkin rabun silau ku sudah meningkat

Apa-apa pun
hari esok mesti datang kan.
Test mesti akan muncul juga
Jadi kena tempuh
kena sabar
kena tabah
walaupun minggu ini macam kucar kacir
Tapi insyallah semua orang dapat buat dengan baik.
kita hanya perlu
........................................
cout<<"usaha,tawakal,redha"<
(practice make perfects bkn prefect.haha)

usaha,tawakal,redha


GOOD LUCK korangggg!!=)
Fluid Mechanics
Reservoir=yan,z,erma,syaz

nota: Home is where the heart belong.
       :1 hari je tinggal.waa rumahku syurgaku.
      : nak dating dengan hani,tiea,atien,fika,shena

4 comments:

  1. ey ey aku ade ni.haha~
    belikan aku dadih then aku akan stick d meja ni! haha :D
    semangat ye syg, kalo ngntuk meh aku bg coklat na bg kau lg ngntuk :P
    sabar eyh.jumaat malam, less than 77jam je lg. ^^
    semangat mcdawn!! :D
    goodluck ^^

    ReplyDelete
  2. ey mksud aku
    ko xde sbb ko g stdy.grup discussion.haha
    ok2
    smgt ni
    nk abeskn b4 macdawn.hahah
    yan ko smgt jugakkkkk

    ReplyDelete