Sep 9, 2010

Salam Lebaran

ketupat hasil tangan ayah, mak dan aku. hehe=)

Berlalulah sudah ramadan sebulan berpuasa
Tiba syawal kita rayakan dengan rasa gembira
Anak muda di rantauan semuanya pulang ke desa
Ibu dan ayah keriangan bersyukur tak terkira

Hah sedar tak sedar ramadhan da pon berlalu,
pejam celik pejam celik,
Syawal sudah berkunjung,
Amira ni banyak je buat salah, 
banyak buat silap,
Di sini, aku mahu mohon berjuta-juta kemaafan 
daripada
awak,kamu & mereka.
Aku mohon ampun 
dari hujung rambut sampai hujung kaki
sepanjang perkenalan kita semua.
Harap dimaafkan.=)
Tegur saya bila saya salah.
Hanya orang lain yang dapat menilai diri kita sendiri.

Korangggg
SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR & BATIN


hati-hati di jalan raya
Jangan memandu ketika mengantuk
Jangan memandu melebihi had laju
Pakailah tali pinggang keledar
Anda mampu mengubahnya
Ingatlah orang tersayang
pesanan daripada
ops sikap XXIV
 


nota: hari ini berbuka dengan ketupat,rendang, sambal kacang & kuah lodeh.
       : duit raya? ada lagi ke??


No comments:

Post a Comment