Jul 7, 2010

Aku Rindu Mereka~








Salam and hye,

Aku rindu mereka.
Mereka yang jauh di mata dekat di hati,
Mereka yang selalu membuatkan aku tersenyum,
Mereka yang selalu ketawa dan menangis bersamaku,

Aku rindu mereka,
Bila kita akan bertemu??
Bila lagi kita akan ketawa bersama??
Bila lagi kita dapat belajar bersama??
Bila lagi kita dapat bercerita bersama??

Aku rindu mereka,
Aku ingin berada dekat dengan mereka,
Aku ingin bercerita tentang kenangan kita bersama,
Bagaimana kita belajar dalam satu kelas yang sama,
Bila kita mengikuti kem di sekolah,
Bila kita menghias kelas,
Bila kita mengantuk masa cikgu mengajar,
Bila kita perhimpunan pagi,
Sangat seronok kan masa itu??
Kenapa kita tidak menghargai masa yang sangat berharga itu?

Biasalah manusia tidak akan menghargai sesuatu sebelum ia hilang. Zaman Persekolahan dah berlalu. Yup, zaman itu sangatlah seronok. Zaman yang nakal dan seronok. Ahhhh, aku rindu mereka. Hope sangat dapat jumpa mereka terutama ahli bilik T22.Nad,Muzie,Fiqa. Rindunyaaaaaaaa. Tiea,Hanie,Fika,Atien n Shena jugakkk..Alya, Huda, Nazura, Farah.3PM1 mmg best kan...Classmate di maktab, 5SC9..rindu korggg..Rakan-rakan di sekolah yang aku pernah belajar, SKSS,SKTU1,SMKS,MJSC MUAR. Terima kasih sebab sudi bersahabat dengan saya.hehe=) skema pulak..tp seriusly sangat rindu zaman persekolahan.Zaman yang punya kenangan yang tersendiri.hehe=)



Photobucket
Science 9 gurlz..Teka aku yang mana??haha=)




p/s : Kawan-kawan if u read this,Aku rindu korggg la..
        : Kawan-Kawan UTP aku rindu korgg jugakkk

No comments:

Post a Comment