Jul 25, 2010

Sem Baru~


Kelas baru bermula,
Yang lama sudah tiada,
Orangnya masih sama.
Cuma dibahagi dua.

Oh no..Sem 2 ni. Chemy Jan 09 kena divide kepada dua kumpulan. Aduhhh sedih. Kamikan UNITE. Sayang Chemy Jan 09. haha=) ngade.

Sem baru sudah bermula.
Terasa diri ni tua pula.
Perangai macam ini juga.
Tidur dalam kelas perkara biasa.

Haha. Azam baru sem ni. Aku tak nak tidur dalam kelas lagi. Aku ingat lagi time Pn. Shima mengajar subjek Physical Chemistry. penat-penat beliau derived equation untuk kami. Kesudahannya aku dengan kawan-kawan lain tertidur dengan enaknya. Bila aku sedar. Aku pusing belakang. Aku lihat. Ramai lagi yang tidur rupa-rupanya. So, no wonder lah..hahah=).Tapi alhamdulillah semuanya selamat. Tiba-tiba rindu Pn.Shima pulakkk.haha..Pn Azizan pun aku rindu jugakk.Sem lepas aku paling suka Differential Equation. Tak tahu kenapa. May be sebab pengiraan kot. Aku suka Matematik.Aku suka nombor. hehe=). 1.2.3.4


Harapan AMIRA untuk 1st Year 2nd Sem:


*Hope sangat-sangat kami dapat lecturer yang best. Sebab bagi aku, untuk melahirkan pelajar yang cemerlang, cara pengajaran amat perlu dititikberatkan. Kalau aku, minat dan semangat untuk belajar itu datang dari cara lecturer itu untuk menarik perhatian pelajar. =)  cey-cey AMIRA.
*Aku amat berharap kawan-kawan sudi memberi tunjuk ajar sekiranya aku tak faham. Ilmu itu bukan untuk bermegah, tetapi untuk dikongsikan bersama.
 *Study group amat membantuku. Mari Zaza, Maizat, Idayu dan lain-lain kita belajar bersama.
*Hope sangat lab yang 4 jam itu jadi 2 jam je.haha pemalas punya amira.=)
*Tak mahu duduk belakang sangat. Duduk tengah-tengah.haha.
*Pergi kelas awal. Oppsss ni boleh kan amira??
*Tak ponteng kelas. Ponteng itu apa??
*Belajar dahulu before masuk kelas.
*Tak nak tangguh kerja.
*Semoga semua event berjalan lancar.
*Sentiasa bersemangat dan harap juga dapat memberi semangat kepada orang lain. SEMANGAT!


Rasa macam da tua jer. Padahal baru jer 1st year 2nd sem.haha. Matured la konon. haha. semoga semua harapan itu menjadi satu kenyataan.yeah!! Dengar-dengar dari senior. SPDB sangat lah memerlukan kefahaman yang tinggi. Sangat memerlukan kesabaran juga. Kena betul-betul faham. Semua subjek kena score pada coursework. So, aku kena score juga pada test. ohhhh ahhhhh. haha. Apa-apa pun. semangat yang penting.

oh no. da pukul 3.42pg. perlu stop menaip ni. Sampai di sini saja entry kali ini.Tata. Selamat kembali ke UTP.

p/s: Esok tiada kelas. Hampanya.=(
    : selamat hari ini.
    : baru lepas siap buat MOM.hehe=)
    : GD luck semuaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment