Jul 23, 2010

Merajuk~

Salam and hye semuaaaaa


Macam da lama je aku x update blog ni.hehe.=) Sory guys, padahal baru je 2, 3 hari.. haha... erm tadi nak di jadikan cerita, aku call mak. Tiba-tiba rindu mak kan, tu yang call tu. Then cakap-cakap dengan mak. Mak cerita ayah merajuk dengan aku. Mak cakap cam ni, "ayah kata akak x call ayah pun sejak balik UTP," gila sedihkan ayah aku berkata sedemikian rupa. wuwu. Actually, aku dah call ayah dah 2 hari lepas. Itu pun selepas ayah mesej. Tak pernah-pernah ayah mesej aku kan. Tekezutttt pulak kan... Aku tanya ayah tadi, ayah rindu akak eh??  Nak tahu ayah jawab apa?? Ayah cakap, " adelah sikit." Sikit je..wuwu ni yang nak merajuk ni. Cey padahal ayah yang merajuk dulu. hehe=).  Nak buat macam mana kan, busy. PADAN MUKA AKU! Then tadi cakap jugak dengan ayah, ayah banyak bagi pesanan la.. Antaranya ialah,

"Kak, solat jangan tinggal"

"Belajar rajin-rajin, Tingkatkan lagi prestasi tu"

"Jangan pandang ke belakang lagi, sentiasa pandang ke hadapan untuk capai apa yang kita nak"

"Quran pun jangan tinggal jugakk, baca hari-hari"

" Ingat mak ayah"


 
Wuwu, sedihnye..rindu pulak nak balik rumah. Rasa cam sekejap je cuti aritu. Sem baru pun akan tiba lagi 2 hari je. ohohohoh. Macam mana ni.Tak prepare apa-apa pun lagi. Jadual pun tak faham.haha Ape dah AMIRA ni..!

Hah, ada satu lagi berita gembira, eh sejak bila ada yang pertama tadi.hahaha apa-apa lah. Ni mahu cerita, ABANG sudah dapat kerja di Sungai Buloh. Yeah!! Mak kata abang baru je pergi interview kelmarin. Then, tadi orang tu call, abang dah dapat kerja. Yeah! suke2..apa lagi bang.Inilah masanya nak buli abang.kah3. Gila suka aku. Alhamdulillah, ringan sikit beban mak dan ayah. Thank you ALLAH. Tahniah abang.

Sejak akhir-akhir ni, aku busy je. Meeting, meeting dan meeting. waaaaaaaaaaa banyak..hope aku dapat wat yang terbaik lah..ok take care semua..tata.



p/s : Tidak ada mood untuk mendegar taklimat esok.
    

No comments:

Post a Comment