Aug 2, 2010

Patah

Salam and hye

Sepanjang minggu ini, macam-macam terjadi kepada saya.
dan tadi baru sekejap chat dengan bonda tersayang di FB.

Mak beritahu berita yang sangat mengejutkan saya,

Abang saya....
Abang saya...
Amirul Hakim,


Bahunya patah akibat tergelincir jatuh tangga,
selepas melihat photoshoot geng-geng skateboard.

Aduh,
Bila tengok apa yang mak tulis,
saya memang betul-betul terkejut
dan terus call mak saya.

Saya rasa macam nak nangis pun ada.
Bolehkah?

Bila dengar suara mak,
jelas kelihatan,
mak terkejut.

saya juga terkejut
sebab abang baru je mula kerja hari ini.

Ayah tak tahu lagi hal ni.
Ayah mesti suruh abang balik,
jika ayah tahu nanti.

Semoga abang saya cepat sembuh,
Saya sangat berharap abang akan pulih seperti sedia kala.

Kepada abang,
balik la rumah,
mak risau.
abang kan dapat cuti 3minggu.
kerja semua cakap ngan bos, abang buat kat rumah la.
abang... mak risau..akak pun.

Rasa cam baru je semalam mak kata abang da dapat kerja.
Rasa cam baru semalam berada di rumah,
Rasa baru semalam makan bersama family.
Rasa baru semalam tengok keluarga sehat-sehat belaka.

Tiba-tiba rasa mahu balik rumah.
rindu rumah=(
rindu mak,ayah,abang dan adik saya.

Home is where the heart belong.

I hope everything will be fine.
Abang..
GET WELL SOON.


p/s: Allah, give me strength.
    : Thx to hanis.
    : Introduction to MAKNA 4th Aug 2010 at undercroft.

1 comment:

  1. hopefully after what was happened, its nothing would be affected to his works and no serious injured to his shoulder. I pray yr bro will get well so soon. InsyaAllah. Send my regards to yr bro, okay ? :) also to yr mum.

    miss u mira mentos @ misao.

    ReplyDelete