Aug 13, 2010

Tanya sama pokok


Lagu ini ada banyak versi
Ini versi aku.
Tanya sama pokok
apa sebab goyang
nanti jawab pokok
angin yang goncang

Tanya sama angin
apa sebab goncang
nanti jawab angin
tanyalah awan

Awan nanti kata
Aku kandung air
Sampai tempat sejuk
Aku pun cair

Lihat dalam air
Nampak bayang-bayang
Campak satu batu
Bayang pun hilang

...........................................................

Tiba-tiba teringat lagu ni.Actually, ade sambungan dia..Tapi aku tak nak sambung. Cukuplah sampai bayang-bayang.
Ntah kenapa aku nynyi lagu ni tadi.
Rasa ntah..
I can't describe it.
Rasa macam sayu.
ntahlah.
Tak sure.
Biarlah,ini hati aku.



Nota: yan suka nyanyi lagu ni.

7 comments:

  1. nice picture though :D

    c'mon.cheer up.

    hidup hanya sekali
    love someone who love u
    forget those whom not
    ceh~
    cam pandai je ak nie..haha :D

    SEMANGAT! <bukankah ini perkataan fav ko.lupe eh?
    xpe ak ingatkan.

    ReplyDelete
  2. haha
    terima kasih.
    aku xlupe perkataan tu.
    tp aku lupe gunakannya.
    =)
    thx bro.

    ReplyDelete
  3. pokok x nak jawab.. byk sgt soalan..

    ReplyDelete
  4. fathi: yeke.kn pokok da jawab tu..
    klw pokok tak jawab.spe yg akan jawab??

    ReplyDelete
  5. mana aku tawu.. ko tanya la kat bintang2 kau tuuu

    ReplyDelete