Jun 27, 2012

Aku mencari ketenangan

A lot of things to do. A lot of things to think.

Ya Allah please give me strength.
Ya Allah please make it easier for me.
Ya Allah berikanlah aku ketenangan hati.

Lately, I felt upset with myself. I'm a lil bit sensitive and easy to cry. I'm worried about PCS, chemydinner and macam-macam lagi. I don't know why. Hanis told me, maybe I have something yang tak dilepaskan. Yang tersimpan dalam hati sendiri which sometimes make me feel worried again and again.

Aku rasa susah hati. Tahu tak rasa susah hati tu macam mana? Rasa depressed dengan diri sendiri dan rasa yang aku rasa nk keluarkan hati aku dan kasi dia happy. Dengan keadaan diri yang tak berapa sihat, aku gagahkan diri jugak. Sakit tekak dan emosi yang tidak stabil buatkan aku rasa lebih risau. Bila kol mak, aku rasa sangatlahh homesick. Bertahan Amira, minggu depan je balik. Saba ye wahai hati.

Allah tidak pernah meninggalkan hambaNYA. Allah tidak pernah jauh dari hambaNYA. Tapi aku sebagai hambaNYA mungkin sudah jauh dari Allah. Ya Allah, aku tak nak ingat Allah hanya pada bila saat aku susah. Jauhkanlah aku dari sifat itu.

Ya Allah tenangkanlah hati hambamu ini, give me strength.





this weekend, abang n adik balik. me is HOMESICK.



Tenang Tenang Tenang
Allah sentiasa ada dengan hambaNYA.






No comments:

Post a Comment