Jun 4, 2012

Review TOPMAN Wallet & Belt

Assalamualaikum,



Di kala orang sedang lena, aku masih di depan lappy kesayangan menghapdet belogku yang tersayang. Cey masa ni la nak sayang blog lebih-lebih. Sebenarnya aku baru je habiskan assignment yang sebenarnya boleh je nak siap awal. Tapi macam biasa, last minit punya kerja memang awesome. ^_^ 

Ok berbalik pada tajuk entry pepagi buta ni, sekarang tepat pukul 3.26am. Kalau di Jepun sekarang dah Syuruk. So pada sesiapa yang nak puasa hari ni, kire dah tak boleh makan dahh. Hahahaha padan muke, aku boleh la nak melantak lagi. Rasa macam lapa balik bila habiskan tenaga memikirkan idea bernas dan ayat puitis untuk assignment EEE tadi.Ecey assignment tak semenggah, makan lebih.  FYI, EEE tu stand for Engineering Economics and Entrepreneurship. Haaa Hamek kauuuu. tak terzebutttt dek lidah sendiri. 


Berbalik pada tajuk tadi, amboii da dua kali dah ulang ayat sama. Kali ni betul-betul ye. Sedang aku buat assignment tadi, (Actually lebih banyak procrastinate daripada buat assignment.) aku tiba-tiba macam nak cari sesuatu. Jadi aku cari punya cari, jumpa la gamba-gamba yang sepatutnya. Actually, aku nak cari wallet, semalam pergi kenduri Cik A kahwin,pastu ternampak En Hasif punye wallet, itu pun setelah En Epool Lee menunjukkan yang wallet dia daripada Jepun, hadiah daripada abg dia yang study di Jepun dan maka selepas itu, En Hasif pon nak tunjukkan wallet dia pada aku dan Cik Jia. Ternyata, wallet En Hasif menarik perhatianku. Mungkin sebab dia PVC yang kualiti tinggi, susah terkopek. Maaf ye En Epool, wallet kau cantik jugak ^_^ hehehe 

Nak dijadikan cerita, aku berkenan lah dengan wallet En Hasif ni, maka malam tadi, aku pon google-google dengan En Hanis. Tak sangka pulak En Hanis minat design TOPMAN.  Okay stop bebel, jom kita review gamba sikit.




Chocolate Stitch Wallet
£ 10.00
Tan brown leather look wallet, with red, white and blue stitching detail. 100% PVC.
Black Stitch Wallet£ 10.00
Black wallet, with blue, white and red stitching detail. 100% Polyurethane.

Multi coloured aztec wallet
£10.00 
with woven fabric. 70% Cotton,30% Polyester.
Tan leather double prong belt
£16.00
 
Tan leather belt, with a double prong bulk in brass. 100% Leather.

Tan Leather Jeans Belt£20.00 
Tan leather belt with leather tab detail and silver buckle. 100% Leather.


Multi Coloured Patterned Belt
£14.00
Multi coloured, patterned woven belt with tan leather look trim. 89% Polyurethane,11% Cotton


So, setelah di google, inilah hasilnya. 6 ini yang berkenan di mata aku dan dia. Tak sempat nak google banyak2. Yang mana satu pilihan kalbu? pilihlah ikot suka. Untuk Harga yang segini, aku rasa berpatutan je untuk orang yang sangat memikirkan kejenamaan. TOPMAN pon ok what? hehe,  ^_^ TOPMAN punye wallet, aku suka, sebab dia tak terkopek. Itu ikot kepada observation aku pada wallet En hasif. Haishh ni kalau adik aku nampak ni, mahu dia cakap 'Akak belikan la aku satu'. bajet macam akak dia ni da kerja sebagai Engineer je. Ada rezeki, akak belikan ye dikkkk. ^_^V 

Sampai di sini je entry kali ini, mata sudah mahu terlelap. Good Nyte! 
Kepada yang berpuasa sunat Rejab , Selamat Berpuasa!


Nota :UK£ 1.00 = 4.91704702 MYR
convert sendiri. hahaha
ni sume dari belas ehsan TOPMAN UK, xterjumpa Malaysia punye. hehe

Good Luck En Hanis, mid term exam!





No comments:

Post a Comment