Jun 21, 2012

Last Minute

Asslamualaikum,

Sekarang tengah sedih dengan diri sendiri.

Kenapalahh aku tak boleh nak book tiket awal-awal untuk balik ke JB?

Seseorang bertanya kepadaku, 

Orang itu : Jom naik AirAsia balik JB! RM38 je dari LCCT. 
Aku: Bile?
Orang itu: 11 Ogos
Aku: Seminggu sebelum raya eh? Raya 19 Ogos..
Orang itu: aah.
Aku: Ermmm, a week before raya mcm tu mesti banyak test + presentation + dan mcm-mcm lagi..
Orang itu: 11 Ogos tu Sabtu lahh, Tak kan ada jugak?
Aku: Hari Sabtu memang tak ada, tapiiiii Isnin ke Selasa ke.
Orang itu: Tapi time tu puasa kot. Kak long nak air Kathira dari JB. Ok xpelah. xyah balik.
Aku: ermmm  sedihnyeee.


Kesimpulannya, saya sebagai utpian, memang xboleh buat keputusan awal. Jadual memang akan berubah last minit!  Kalau tak caya tanyalah kawan-kawan lainn. Sobssss

Arghh denggg terasa sedih sangat dengan diri sendiri. Dengan jadual. Dengan kehidupan di sini. Nak book ape2 pon kena tunggu last minit. DENGGGGG sekali lagiiii.

Terasa begitu susah untuk menggembirakan hati seseorang. Sorryyy T_T

HOMESICK!


me is sad. fullstop.



Soryyy En Hanis.






2 comments:

  1. kalo dah sayang, kena la saling memahami situasi masing2, kan?

    toleration helps, baby.

    ReplyDelete
  2. yup2 betulll!

    Thanks for the advice ^^

    ReplyDelete